حامی نیک مجری نخستین نمایشگاه مجازی،طراحی وساخت فروشگاههای زنجیره ای آنلاین و یکپارچه سازی خدمات رفاهی سازمانهای دولتی و خصوصی

بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات غیرحضوری در ایران است که بدون داشتن شعبه حضوری فرآیند دریافت تسهیلات و خدمات بانکی از افتتاح حساب گرفته تا صدور کارت و پرداخت وام را به صورت کاملا الکترونیک انجام می دهد.

برای دریافت وام غیر حضوری در بانک رسالت باید مراحل زیر انجام شود:

1- افتتاح حساب

در صورت نداشتن سپرده قرض الحسنه (جاری / پس انداز) در بانک قرض الحسنه رسالت، جهت افتتاح حساب به سامانه عضویت مراجعه نمائید.

2- اعتبار سنجی

پس از افتتاح حساب، جهت انجام فرآیند اعتبارسنجی مرآت به اپلیکیشن آی‌کاپ مراجعه کرده و پس از دریافت آنی نتیجه نسبت به تکمیل پرونده اعتبار سنجی اقدام نمایید.

3- برآورد تسهیلات

برای دریافت اطلاعات کامل درباره مبلغ و مدت تسهیلات قابل درخواست می توانید به اپلیکیشن آی‌کاپ یا پیشخوان مجازی رسالت مراجعه نموده و از منوی آن، گزینه برآورد تسهیلات بانک رسالت را انتخاب کرده و درخواست خود راثبت نمایید.

4- درخواست تسهیلات

پس از دریافت پیامک تأیید از سامانه اعتبار سنجی مرآت نسبت به ثبت درخواست تسهیلات در سامانه اینترنت بانک رسالت اقدام نمائید.

سقف وام های دریافتی از بانک رسالت به نوع وام بستگی دارد. اما سقف وام در این بانک 300 میلیون تومان و نرخ سود 2 درصد و مدت زمان بازپرداخت وام بین 1 تا 5 سال است.

 

مقایسه کالاها