حامی نیک مجری نخستین نمایشگاه مجازی،طراحی وساخت فروشگاههای زنجیره ای آنلاین و یکپارچه سازی خدمات رفاهی سازمانهای دولتی و خصوصی

بانک قرض الحسنه رسالت

 ✅ خرید تمامی کالاها با وام قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات غیرحضوری در ایران است که بدون داشتن شعبه حضوری فرآیند دریافت تسهیلات و خدمات بانکی از افتتاح حساب گرفته تا صدور کارت و پرداخت وام را به صورت کاملا الکترونیک انجام می دهد.

برای دریافت وام کالای حامی نیک در بانک قرض الحسنه رسالت باید مراحل زیر انجام شود:

1- افتتاح حساب

در صورت نداشتن سپرده قرض الحسنه (جاری / پس انداز) در بانک قرض الحسنه رسالت، جهت افتتاح حساب به سامانه عضویت مراجعه نمائید.

2- اعتبار سنجی

پس از افتتاح حساب، جهت انجام فرآیند اعتبارسنجی مرآت به اپلیکیشن آی‌کاپ مراجعه کرده و پس از دریافت نتیجه نسبت به تکمیل پرونده اعتبار سنجی اقدام نمایید.

3- برآورد تسهیلات

برای دریافت اطلاعات کامل درباره مبلغ و مدت تسهیلات قابل درخواست می توانید به اپلیکیشن آی‌کاپ یا پیشخوان مجازی رسالت مراجعه نموده و از منوی آن، گزینه برآورد تسهیلات بانک رسالت را انتخاب کرده و درخواست خود راثبت نمایید.

4- درخواست تسهیلات

پس از دریافت پیامک تأیید از سامانه اعتبار سنجی مرآت ، حواله الکترونیکی را به میزان لازم خریداری نموده و نسبت به ثبت درخواست تسهیلات پس از دریافت پیامک معرفی وام در سامانه اینترنت بانک رسالت اقدام نمائید.

 

مقایسه کالاها